تو را می‌خواهم
برای همیشه
تا پنجاه سالگی
شصت سالگی
هفتاد سالگی
تو را می‌خواهم برای چای عصرانه
تلفن‌هایی که می‌زنند
و جواب نمی دهیم.
تو را می‌خواهم برای تنهایی
تو را می‌خواهم
وقتی باران است
برای راه رفتن‌های آهسته‌ی دوتایی
نیمکت های سراسر پارک‌های شهر
برای پنجره‌ی بسته
برای وقتی که سرما بیداد می‌کند.
تو را می‌خواهم
برای پرسه زدن های شب عيد
نشان كردن يك جفت ماهی قرمز
تو را میخواهم
برای صبح،برای ظهر
،برای شب،برای همه‌ی عمر.....

| #نادر_ابراهیمی |

 

 

پ.ن: آخه یکی نیست بگه بابا آخه اگه بهت اعتماد نداشتم که الان من هزار بار رفته بودم که ...عجب وضعی داریما :/